Zarząd ING Banku Hipotecznego
Ład korporacyjny
Compliance
Compliance
Zgodność działania Banku z przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi i standardami rynkowymi
Zapewniamy zgodność działania ING Banku Hipotecznego S.A. („Bank”) poprzez budowanie kultury korporacyjnej opartej na znajomości i przestrzeganiu przepisów prawa, regulacji wewnętrznych, standardów rynkowych oraz zachowań określonych w Pomarańczowym Kodzie.
Polityka przeciwdziałania konfliktom interesów w ING Banku Hipotecznym S.A.
Zaufanie do uczciwego i skutecznego funkcjonowania rynków finansowych i kapitałowych stanowi podstawę dla zachowania integralności tych rynków. Dlatego wdrożyliśmy Politykę przeciwdziałania konfliktom interesów ING Banku Hipotecznego S.A. (Polityka). Polityka została opracowana z uwzględnieniem zasad, jakie w zakresie ochrony informacji podlegających ochronie, informacji poufnych oraz przeciwdziałania konfliktom interesów wynikają z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym, przepisów Unii Europejskiej.
Polityka wyznacza standardy zarządzania konfliktami interesów podczas świadczenia usług finansowych.
Celem Polityki jest właściwa identyfikacja, ocena, zarządzanie oraz ograniczanie lub zapobieganie rzeczywistym i potencjalnym konfliktom interesów, które mogą powstać pomiędzy ING Bankiem Hipotecznym S.A. („Bankiem”) a prywatnymi interesami pracowników, w tym członkami kadry zarządzającej Banku oraz Rady Nadzorczej, klientami, akcjonariuszami, istotnymi dostawcami lub partnerami biznesowymi.
Opis polityki zarządzania konfliktami interesów w ING Banku Hipotecznym S.A.
Podejście zero tolerancji dla przekupstw i korupcji
Oczekujemy, że wszyscy pracownicy Banku na każdym szczeblu organizacji zawsze będą postępować zgodnie z wartościami i zachowaniami zawartymi w naszym Pomarańczowym Kodzie.
Jeśli chodzi o przekupstwo i korupcję stosujemy zasadę zero tolerancji. Nie płacimy i nie będziemy płacić łapówek ani oferować niewłaściwych zachęt nikomu w jakimkolwiek celu. Nie przyjmujemy i nie będziemy przyjmować łapówek ani niewłaściwych zachęt, ani niczego, co mogłoby być postrzegane jako takie. Tego samego oczekujemy od naszych klientów, partnerów biznesowych i stron trzecich, które zatrudniamy lub które świadczą usługi bądź prowadzą działalność w naszym imieniu. Przekupstwo i korupcja nie są akceptowane w żadnej formie.
Informacje wymagane przepisami prawa
Dokumenty i informacja o spółce
Dostawcy
Kodeks Postępowania dla dostawców ING Banku Hipotecznego S.A.
Informacja ING Banku Hipotecznego S.A. wymagana Rozporządzeniem o danych osobowych dla dostawców
Deklaracja ING Banku Hipotecznego S.A. w sprawie standardów przeciwdziałania przekupstwom